niedziela, 18 maja 2014

Informacja

Witajcie, kochani. Przepraszam was bardzo mocno, niestety nie dodam dzisiaj kolejnego rozdziału, gdyż, jakby to powiedzieć, MÓJ KOMPUTER JEST SAMOLUBEM I SIĘ ZEPSUŁ. Miałam już połowę notki, ale Tom wystawił mnie do wiatru. Jutro mam otrzymać wiadomość, czy da się naprawić mojego kochanego laptopa i mam nadzieję, że odzyskam wszystkie swoje "dzieci'' w całości. Nie chciałabym, żeby przepadły. Cóż, jeśli okaże się to niemożliwe, będę zmuszona ten rozdział zrobić od początku na innym komputerze. Przepraszam jeszcze raz. Proszę, uzbrojcie się w cierpliwość, bo Tom na bank tu trafi, tylko z opóźnieniem. Wybaczcie mi i nie odchodźcie!
P.S Możecie mnie teraz wychłostać.
Trzymajcie się cieplutko. Postaram się zachwycić was najszybciej jak się da :)
Pozdrawiam - niewdzięcznik Pegaz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz